6 نکته ضروری قبل از عمل ایمپلنت

6 خطر جراحی ایمپلنت دندان | مرکز ارتودنسی دکتر فرهاد اسماعیلی در اصفهان

ایمپلنت‌های دندانی یک سرمایه گذاری فوق العاده برای افرادی است که به دنبال جایگزینی دندان‌های از دست رفته هستند. همچنین، آنها می‌توانند برای جایگزینی فقط یک دندان استفاده شوند که باعث ایجاد شکاف در لبخند شما شده اند، یا در موارد شدیدتر، همه دندان‌ها را جایگزین می‌کنند. سرمایه گذاری مالی در برنامه ریزی دقیق و انتخاب متخصص ماهر ایمپلنت مانند دکتر فرهاد اسماعیلی، با سابقه ای درخشان در زمینه ایمپلنت های دندانی، برای موفقیت کاشت ایمپلنت دندان، بسیار مهم است.

تماس با مایک ایمپلنت دندانی ناموفق، می‌تواند باعث ناراحتی شدید بیماران، طولانی شدن زمان بهبودی و هزینه‌های غیرضروری شود. عدم انتخاب دندانپزشک مناسب برای ایمپلنت، ممکن است خطرآفرین باشد.

اینجا در مرکز ایمپلنت دندان دکتر فرهاد اسماعیلی در اصفهان، شش مشکلی که بسیاری از بیماران با مراجعه به مراکز نامعتبر برای ایمپلنت دندان، با آن مواجه می‌شوند، آورده شده است!

شکست ایمپلنت به دلیل حمایت ناکافی از استخوان

اگر استخوان کافی در اطراف ایمپلنت وجود نداشته باشد، برای نگه داشتن آن در طولانی مدت کافی نیست. مقدار کمی از استخوان، نمی‌تواند ایمپلنت را تثبیت کند. بیماران باید نسبت به قرار دادن ایمپلنت، در نواحی با ارتفاع استخوان کم و استخوان تحلیل رفته، بدبین باشند. تکنیک‌هایی مانند سی تی اسکن یا پیوند استخوان قبل از ایمپلنت دندان، کاشت موفقیت آمیز و کامل ایمپلنت را تضمین می‌کند و نتیجه ای پایدار و مطمئن را برای بیمار ارائه می‌دهد.

از دندانپزشک زیبایی خود بپرسید که آیا استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت وجود دارد و اگر استخوان کافی وجود نداشته باشد، چه گزینه‌هایی وجود دارد.

دریافت نوبت ایمپلنت دیجیتال در اصفهان

ایمپلنت‌های نامناسب می‌توانند حفره سینوس را سوراخ کنند

حفره‌های سینوسی در افراد مختلف اندازه‌های مختلفی دارند. حتی برخی از آنها مستقیماً روی ریشه دندان‌های بالایی قرار می‌گیرند. اگر دندانی از دست رفته باشد، ممکن است سینوس تا حدی در این ناحیه فرو رود. در این موارد، قبل از قرار دادن ریشه ایمپلنت در دهان، لیفت سینوس ضروری است؛ در غیر این صورت، ریشه ایمپلنت ممکن است پوشش سینوس را سوراخ کرده و به داخل حفره کشیده شود.

اطمینان حاصل کنید که دندانپزشک زیبایی شما به اندازه کافی تصاویر گرفته است تا تأیید کند که خطر فرورفتن حفره‌های سینوسی در ناحیه دندان از دست رفته، وجود ندارد و اگر دندان فرورفته باشد چه گزینه‌هایی دارید.

قرارگیری نامناسب، مانع از نصب روکش‌ها می‌شود

قبل از قرار دادن ایمپلنت‌های دندانی، به یک برنامه بازی دقیق نیاز است. چه نوع مرمتی در بالا انجام خواهد شد؟ یک تاج؟ پل؟ دندان مصنوعی؟ اگر ایمپلنت‌ها به‌طور تصادفی توسط یک ارائه‌دهنده، بدون مشورت با دندان‌پزشکی که ترمیم‌ها را انجام می‌دهد، قرار داده شوند، ممکن است در مکانی قرار داده شوند که دسترسی به پروتز ثابت را فراهم نمی‌کند و باید همه آن‌ها برداشته شوند و دوباره انجام شوند.

اطمینان از وجود همکاری بین دندانپزشکانی که کار را انجام می‌دهند و اینکه یک برنامه روشن ایجاد شده و مورد توافق هر دو قرار گرفته است، ضروری است.

عفونت اطراف ایمپلنت

یکی دیگر از علل شایع شکست ایمپلنت، عفونت اطراف ایمپلنت است که باعث پس زدن آن می‌شود. عفونت می‌تواند ناشی از آلودگی محل جراحی، آلودگی ایمپلنت در حین نصب و یا در حین دست زدن به ابزار، باشد. ممکن است روزها یا هفته‌ها طول بکشد تا شواهدی در عکس اشعه ایکس قابل مشاهده باشد یا علائمی مانند ناتوانی محل جراحی در بهبود یافتن ظاهر شوند. شدیدترین عفونت‌ها، نیاز به برداشتن کامل ایمپلنت دندانی دارند تا عفونت برطرف شود و سپس کل درمان تکرار گردد.

اطمینان حاصل کنید که دندانپزشک زیبایی که دندانپزشکی ایمپلنت را انجام می‌دهد، در زمینه دندانپزشکی ایمپلنت شهرت زیادی دارد، دارای گواهینامه‌های خاص ایمپلنت است و بخشی از گروه‌هایی است که استانداردهای پزشکی بالایی دارند.

ورم بعد از کاشت ایمپلنت

عفونت اطراف ایمپلنت | مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر فرهاد اسماعیلی

آسیب عصبی که باعث بی حسی صورت می‌شود

خطر عوارض جانبی ناخواسته از هر نوع عمل جراحی، وجود دارد. با این حال، روش‌های جراحی نادرست یا سهل‌انگاری در حین کار یا مراقبت‌های بعدی، می‌تواند منجر به آسیب به اعصاب، بی‌حسی یا فلج جزئی صورت، درد مزمن برای ماه‌ها یا حتی برای تمام عمر، شود.

از اعتبار و مهارت دندانپزشکی که به آن مراجعه می‌کنید اطمینان کسب کرده و به هیچ عنوان کیفیت را فدای هزینه نکنید.

انتخاب دندانپزشک ایمپلنت فاقد صلاحیت

بدون تجربه مناسب، دندانپزشک می‌تواند کاشت موفقیت آمیز ایمپلنت و در نتیجه ظاهر لبخند بیمار را به خطر بیندازد. به دلیل آموزش گسترده مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک دندانپزشک موفق ایمپلنت، بسیاری از آنها این خدمات را در مطب خود ارائه نمی‌دهند، یا ممکن است نوع ایمپلنت‌های ارائه شده را برای برآورده کردن توانایی خود، محدود کنند.

بخواهید مدارک دندانپزشک زیبایی را خواسته و ببینید میزان موفقیت آنها در دندانپزشکی ایمپلنت چقدر است.

سخنی از مرکز ایمپلنت دندان دکتر فرهاد اسماعیلی

زمانی که برای کاشت ایمپلنت دندان در زمان و بودجه سرمایه گذاری می‌کنید، باید مطمئن باشید که عمل با کیفیتی انجام می‌دهید. دندانپزشکی را با آموزش و تجربه مناسب، سابقه موفق و فناوری موجود برای ایجاد دهانی زیبا و سالم برای دهه‌های آینده، انتخاب کنید. دندانپزشکان ما در مرکز ایمپلنت دکتر فرهاد اسماعیلی در اصفهان با بیش از 20 سال تجربه در ارائه خدمات کاشت دندان سالم و موفق در خدمت شما هستند.

همچنین می توانید از صفحات ایمپلنت تمام فک دیجیتال در اصفهان نیز دیدن فرمایید.

آیا پیوند استخوان برای ایمپلنت، دردناک است؟
نوشتهٔ بعدی
درمان یک بیمار پیچیده ( ترکیبی) شامل ایمپلنت و روکش و لامینیت، با روش کاملاً دیجیتال